Brze vežbe za zatezanje lica uz pomoć kojih ćete izgledati mlađe

Ako ste u dilemi na šta se najviše treba fokusirati kod vežbi za lice i kako ih tačno izvoditi, donosimo vam nekoliko ideja i korisnih saveta!

0
278
Vežbe za zatezanje lica
Designed by Freepik

Ponekad nam se čini da nam se lice od spoljnih loših uticaja poput nečistoća u vazduhu, vetra, sunca ili hladnoće potpuno nabora, isuši ili izgleda zaista umorno i pomalo obešeno. Otkrićemo vam tajnu da tome itekako ima leka. Međutim, nažalost ništa ne dolazi preko noći. Uz sve tretmane i kozmetiku, postoje i kućni tretmani koje uz malo volje možete da praktikujete i sami.

Za brze vežbe za mišiće lica trebaće vam samo pet minuta i možete ih izvoditi tokom jutarnje ili večernje nege lica, kako vam više odgovara. Takođe ih možete izvoditi i tokom putovanja od kuće do posla, dok čekate u dugom redu na šalteru ili u raznim prilikama u kojima se dosađujete. Takav prirodni facelifting potpuno će obnoviti vaše lice i vrat i održati vašu kožu zdravom.

Ako se pitate na šta se najviše treba fokusirati kod gimnastike lica i kako ju tačno izvoditi, donosimo vam nekoliko ideja i saveta.

Vežbe za vrat

Vežbe za elastičnost i vitalnost kože na vratu ne razlikuju se previše od onih koje smo radili kao deca na lasu fiskulture i koje se praktikuju prilikom zagrejavanja na gotovo svakoj vrsti treninga. Glavom uradite kružne lagane pokrete s kojima ćete osetiti da mišići vrata rade i lagano se zatežu. Možete uraditi 10 do 20 polukružnih pokreta i/ili pokreta u levo, pa u desno.

Vežbe za obraze

Vežbe za obraze rade se pomoću osmeha. Da, dobro ste pročitali. Za lepu kožu oko obraza dovoljno je da se samo uzastopno smejete i budete ozbiljni. Desetak sekundi držite lice u osmehu, pa mišiće opustite. Ponovite to 10 do 20 puta.

Vežbe za čelo

Čelo se vrlo lako nabora i uz spoljne delove oko očiju, to je mesto na kojem se pojavljuju prve bore. Za čelo nije potrebno raditi nikakve zahevne i komplikovane vežbe. Dovoljno je samo da dotaknete obrve i nežno ih povlačite prema dole. Pripazite da ne stežete previše kožu. Oči su takođe povezane s čelom i mnoge žene već u dvadesetima imaju problema sa spuštenim kapcima. Njih možete kontrolisati tako da kažiprstom i srednjim prstom držite lagano kapke i pokušate da ih zatvorite. Uradite ovu vežbu 10 do 20 puta.

Upozorenje stručnjaka je da osobe koje imaju kožna oboljenja ili otvorene rane nikako ne bi smele da izvode ove vežbe, zato ako imate bilo kakva kožna oboljenja i problem s kožom, prvo se obavezno posavetujte s lekarom.

Ostavite odgovor

Molimo vas unesite vaš komentar!
Molimo Vas da unesete ime ovde