Pljunite ili progutajte – Naslov zbog koga je Univerzitet Sussex došao na udar kritika

Univerziteti obično daju mali poklon dobrodošlice za nove studente ali izgleda da je neko hteo da bude originalan sa stomatološkim uslugama!

0
276
pljuni ili progutaj
Photo: Twitter

Kada dolazite po prvi put na Univerzitet u Engleskoj možda dobijete olovku, letak za usluge na kampusu, kao i neke prehrambene proizvode donirane od strane brendova za promociju. Za one koji počinju prvu godinu na Univerzitetu u Sussexu ove godine, uglavnom je isto – izuzev jedne stvari koja je izazvala kontroverzu. Usluga pretplate za stomatologa i pivski podmetač Brushbok bili su zajedno deo poklona, sa porukom „pljunite ili progutajte„.

Podmetač se može zakačiti na nos kako bi izgledalo kao da izbacujete izbacujete supstancu kroz usta- i to veoma droljasto. Slika je postala viralna na Twitteru i Instagramu, pri čemu su ljudi ostavljali šaljive komentare ali ima i onih koji su ovaj marketinški potez opisivali kao predmete „seksualnog uznemiravanja’.

Jedan korisnik Twittera je napisaoo: „Kakvo poniženje za mlade žene koje treba da se obrazuju na univerzitetu. “

Takođe je bio i komentar da imaju osećaj kao da se vraćamo nazad u atmosferu 70-ih. “ Napijte se i opustite,  i steknite prijatelje dok ste na Univerzitetu “.

Portparol studentske unije Univerziteta u Sussexu izjavio je za Metro.co.uk: „Bili smo veoma razočarani kada smo pronašli ovaj promotivni materijal u našim Dig-In kutijama, i razmatramo da li ćemo obnoviti ugovor sa ovim dobavljačem.“ Portparol sa Univerziteta je nastavio, rekavši: „Mi možemo apsolutno shvatiti zašto je ovaj promotivni materijal u paketima naše Studentske unije izazvao tako snažnu reakciju. Sigurni smo da će se ova diskusija nastaviti i da će naša Unija studenata i drugi sindikati učenika reagovati na ovu kompaniju. “

Brushbok je rekao za Metro.co.uk:“ Stvarno nam je žao ako se neko osetio uvriedjenim sa promotivnom slikom koja se koristi u Dig-In kutijama. Sada shvatamo da su one neadekvatne i skroz pogrešan put da ovu vrstu sadržaja iskoristimo kao način za podizanje svesti o problemima stomatološkog zdravlja.

„Potpuno smo shvatili da se slika može smatrati uvredljivim za žene i zato nam je zaista žao – to nam nikada nije bila namera, a mi smo preuzeli punu odgovornost za bilo kakvo uznemiravanje koje je izazvala naša kampanja.

„Brush-Bok je kompanija koja se ponosi svojom porodičnom i etičkom tradicijom i veoma smo razočarani što je nešto što je podrazumevalo podsticanje dobrih zdravstvenih navika među učenicima izazvalo bilo kakvu negativnu atmosferu.“

Ostavite odgovor

Molimo vas unesite vaš komentar!
Molimo Vas da unesete ime ovde