Šlepanje skutera

Vožnja automobilom pruža najviši stepen komfora. Međutim, velike gužve u saobraćaju i nedostatak prostora za parkiranje se su sve češći problem vozača, posebno u velikim gradovima. Zbog toga se mnogi od njih okreću drugim rešenjima prevoza, te je posedovanje skutera danas postalo prioritet.

0
1204
Slepanje skutera

Šlepanje skutera je kompleksan posao koji zahteva znanje i iskustvo.

Vožnja automobilom pruža najviši stepen komfora. Međutim, velike gužve u saobraćaju i nedostatak prostora za parkiranje se su sve češći problem vozača, posebno u velikim gradovima. Zbog toga se mnogi od njih okreću drugim rešenjima prevoza, te je posedovanje skutera danas postalo prioritet.

Zahvaljujući malim dimenzijama omogućeno je lako kretanje, čak i veoma uskim ulicama. Olakšano je i pronalaženje parking prostora, tako da ne morate da gubite vreme za to. Skuter štedi i novac, jer je potrošnja goriva manja, a niži su i troškovi održavanja.

Međutim, i pored brojnih prednosti zastoji zbog kvara na skuteru se mogu desiti. Nije redak slučaj da pukne guma ili da vam skuter stane jer ste zaboravili da sipate gorivo.

U ovim i sličnim situacijama neophodna vam je pomoć na putu. Zbog toga vam otkrivamo kako na najbolji način da obavite šlepanje skutera.

Kada je počelo šlepanje skutera?

Verovali ili ne, šlepanje skutera je aktuelna usluga šlep službi već više decenija.

Prvi skuteri su se pojavili 1894. godine. Naime, kompanija Hildebrand & Wolfmüller je predstavila model sličan motociklu kod kog je rezervoar za gorivo bio postavljen na donjoj cevi, a dvocilindrični motor se nalazio nisko na okviru, tako da su cilindri postavljeni u skladu s okvirom.

Slepanje skuteraPočetkom 20. veka Auto-Fauteuil je lansirala verziju kakvu danas poznajemo. Odnosno, inženjeri ove francuske kompanije su konstruisali skuter tako da se vozač na njemu nalazi u položaju kao da sedi na stolici. Što je predstavljalo glavnu razliku u odnosu na moćnije motore.

S obzirom da su skuteri bili veoma povoljni vrlo brzo su postali popularno prevozno sredstvo. Samim tim se nametnulo pitanje njihovog održavanja, uključujući i potrebe šlepanja.

Da li je šlepanje skutera isto kao šlepanje vozila u kvaru?

Šlepanje skutera se razlikuje od šlepanja automobila, čak može biti drugačije i od šlepanja motora.

Skuteri dolaze u različitim veličinama – počev od 85 kg koliko ima Baotian model, pa do 235 kg težine Gilera P800. Zbog toga je šlepanje neophodno prilagoditi njegovoj težini. Što znači da morate imati znanje i iskustvo u ovom poslu, a pre svega odovarajuću opremu.

Najsigurniji način za šlepanje skutera jeste upotreba prikolice. Ona pruža bezbednost kako skuteru koji transportuje, tako i drugim vozačima u saobraćaju, jer je jasno uočljiva. Ipak, prilikom njene upotrebe treba voditi računa da odgovara kapacitetu vuče, bez obzira što skuteri važe za male dvotočkaše. Takođe, neophodno je proveriti kuke za vezivanje, da li su rampe pravilno postavljene, kao i žmigavce i kočiona svetla.

Najsigurnije šlepanje skutera

Da biste izbegli oštećenja na skuteru, kao i druge neprijatnosti najbolje je da posao šlepanja prepustite profesionalcima.

Slepanje skuteraŠlep služba AS 011 ima stručni tim sa iskustvom u vuči svih vrsta skutera. Dok je veliki vozni park specijalno opremljen za šlepanje kako bi utovar i istovar vaših dvotočkaša bio lak i bezbedan, naročito u sredinama gde nema mnogo prostora za manevar.