Iako se u suštini radi o modelu koji se ne razlikuje puno od BMW-ovog roadstera, dolazak Supre mnogi su označili kao najzanimljiviju novost salona u Detroitu, a oni posebno skloni Toyoti, i cele godine. A sudeći po onome što se u prvom mahu moglo videti, Supra je bila vredna čekanja.
Kao što se očekivalo, inspiracija za novi model bio je koncept FT-1 iz 2016. godine, a to u prevodu znači da Supra izgleda odlično, spreda i otpozadi. Agresivan sportski dizajn odlično joj pristaje, a pritom detalji poput središnjeg nisko postavljenog svetla kočnica čine Supru originalnom.
Iznutra nešto više sličnosti s bratom iz BMW-a. Upravljački iDrive sistem i specifičan infotainment nikome neće zasmetati, kao ni digitalna ploča s instrumentima. Naravno, ne očekujte kraljevski komfor, jer Supra je vrlo kompaktan sportaš dužine 4,38 metara i visine samo 1,29 metara. Zato su raspored masa, položaj težišta i odnos razmaka između osovina s tragom kotača idealni, a to je ovde ono bitno.
I dok su komponente prilagodljivog materijala oplemenjene od strane Gazoo Racinga, motor donosi bavarski potpis. 3.0 redni šestcilindraš je identičan onom u BMW-u Z4, ali je i nešto slabiji. Maksimum mu je oboren na 340 KS i 495 Nm, no Supra je i dalje neverovatno brza. Na 100 km/h stiže za 4,3 sekundi, a maksimalna brzina je limitirana na 250 km/h.
Manje je važno da su predviđene tri nivoa opreme uključujući posebno bogati Launch Edition limitiran na svega 1.500 primeraka. Cena je u tom slučaju 55.250 USD, dok osnovni model kreće od 49.990 USD. Evropa će od leta dobiti nešto manje od hiljadu primeraka, a startna cena u Nemačkoj će biti od 62.900 eura.