Budite spremne za leto: 4 jednostavne vežbe za podizanje zadnjice! (VIDEO)

Spuštena zadnjica bolna je tačka izgleda mnogih devojaka, što utiče na njihovo samopouzdanje. Razlozi mogu biti genetika, ali i nezdrave životne navike.

0
29
vežbanje zadnjice
Foto: Youtube/Printscreen/getfitbyivana

Problem spuštene zadnjice možete rešiti sa samo četiri vežbe:

1. Hip thrust je vežba koja osigurava aktivaciju gluteusa, a za najbolju učinkovitost stopala, odnosno kolena neka budu malo šire pozicionirana od kukova.

2. Kickback se izvodi na podu u klečećem položaju tako da jednu nogu zabacujete unazad. Kad završite vežbu s jednom nogom, ponovite s drugom.

Novi režim treninga poznatog holivudskog glumca izgleda prilično brutalno!

3. Čučanj aktivira kompletne mišiće nogu, a posebno gluteus. Kako biste ga pravilno izvele, leđa držite u ispravnom položaju, trup lagano prema napred, te se spuštajte do nivoa u kojem su natkolenice u paraleli s podom. Kukove izbacite, ne smete ih uvijati unazad jer tada dolazi do krivljenja kičme.

4. Most ili gluten bridge se izvodi dok su bedra paralelna i u širini s kukovima, a ruke oslonjene na podlogu. Karlicu s istegnutom nogom podižete od podloge oslanjajući se na lopatice i puno stopalo druge noge. Kad završite vežbu s jednom nogom, ponovite s drugom.

Jeste li jutarnji ili večernji tip? Istraživanje otkrilo koji su ljudi srećniji!

Svaku vežbu ponoviti 50 puta.

Ostavite odgovor

Molimo vas unesite vaš komentar!
Molimo Vas da unesete ime ovde