Recenzija video igrice: Sekiro: Shadows Die Twice

Ukoliko želite da zakoračite u svet uzbudljive i čudesne borbe sa ratnikom koji je spasen sa ivice smrti, onda je Sekiro: Shadows die twice video igrica koja će vas u potpunosti oduševiti!

0
1381
recenzija igrice sekiro shadows die twice trendy portal 1

Software studio je još jednom oduševio sve svoje ljubitelje, predstavivši savršenu, najnoviju avanturističku i borbenu igricu. Ona će vas fascinirati brzom akcijom, „ratobornošću“ i velikim istraživačkim potencijalom. Zato recenzija igrice Sekiro: Shadows die twice, kao jedna u nizu interesantnih recenzija video igara, predstavlja ono što su mnogi sa velikom pažnjom iščekivali.

Recenzija igrice Sekiro: Shadows die twice – Razmišljaćete kao nindža

Iako se u video igrici sve „vrti“ oko velikih boss-ova i konflikta, kao i prethodne igrice iz asortimana Software-ovog studio, koncept igrice Sekiro: Shadows die twice je malo drugačiji. Pre svega, moraćete da savladate mnoge nove stilove i tehnike borbe. Takođe, moraćete početi i da razmišljate kao nindža, koristeći svako raspoloživo oruđe i lukave poteze u svom arsenalu protiv oponenata. Postoje mnogobrojni načini da poboljšate, odnosno apgrejdujete performanse glavnog lika Sekira, pronalazeći razne artikle (items) i  stičući nove veštine. I, naravno, otkrivajući nove prodavce.

Korišćenje oruđa iz Sekirovog nindža arsenala je veliko zadovoljstvo. Istraživanje njegovog okruženja, u nadi da ćete otkriti tajna područja, ili zadavanje smrtnih udaraca zbilja je užitak. Sekiro ima pristup Šinobi prostetici koja je napravljena za najraznovrsnije situacije. Od korišćenja petardi za omamljivanje protivnika i plašenje životinja, pa sve do upotrebe kišobrana koji odbijaju napade protivnika. Sekiro ima široku lepezu borilačkih i nindžucu veština koje mu omogućavaju da zada smrtonosne udarace različitih efekata. Na taj način, dok igrate igricu, imate mnoštvo kombinacija sa sobom prilikom svakog susreta sa oponentima. Ove sposobnosti možete koristiti na najzanimljivije načine kako biste ispunili ciljeve potrage ili otvorili „prozore prilika“ tokom borbe sa boss-evima. Recenzija igrice Sekiro: Shadows die twice govori u prilog jednom fascinantnom i frenetičnom plesu smrti u svom najboljem izdanju.

Preko borbi sa boss-evima do savršene nindža tehnike

Sekirove intenzivne borbe sa boss-evima su apsolutno najbolji i najzanimljiviji deo igrice Sekiro: Shadows die twice. Morate poznavati svaki potez vašeg protivnika, „ubosti“ tačan tajming i vežbati, praktično, do savršenstva. Jedna greška može vas koštati života u video igrici. Interesantno je da protivnici uopšte nisu slabi i laki da bi se savladali. Ukoliko ne opremite Sekira dobro i ne uvežbate sve pokrete, vaši oponenti vas mogu sa lakoćom pobediti. Međutim, kada uđete u štos i sve stvari se idealno sinhronizuju, bićete zadivljeni kako se brzo snalazite. Bićete prezadovoljni sa kojom veštinom i lakoćom odbijate napade svojih protivnika, a potom ih i savladavate. U tim trenucima postajete nindža! To je zaista neverovatan osećaj kada to postanete. Ali, spremite se na „silovito“ iskustvo i sate usavršavanja svog „zanata“ dok to tog nivoa dođete.

Stoga, vodite računa, kada ste samo na korak da postanete nindža, da ne napravite neku grešku koja vam u igrici može oduzeti život. U slučaju Sekirove smrti, doći će do smanjivanja resursa vašim prijateljskim likovima, što dovodi do njihove osakaćenosti i malignih bolesti. Međutim, ovde se krije još jedna caka: likovi koji su istruleli ne mogu napredovati u priči dok u potpunosti ne ozdrave upotrebom retkih predmeta.

Izvan borbe sa boss-evima, Sekirove nindža sposobnosti predstavljaju izvor velike zabave. Kada je u pitanju recenzija igrice Sekiro: Shadows die twice, taj momenat Sekirovih sposobnosti možete spoznati tek negde na polovini igrice. Nailazićete, tokom igranja, na mnoštvo neprijateljskih zona i varijanti, tako da nećete morati da uzimate vojnike i samuraje u dvorcu. Možete odabrati više pravaca za svoje putovanje, što vam omogućava da istražite i neke druge zone ukoliko se „zaglavite“ sa jednim boss-em.

Recenzija igrice Sekiro: Shadows die twice – Uzbuđenje koje nema kraja

Sekiro je veoma brz i ima neverovatno dobro razvijene sposobnosti prelaska prepreka. Međutim, u pojedinim situacijama moraćete da se zaustavite da biste pažljivo istražili određeno područje. Sve u cilju pronalaska željenog artikla (item). Veštine koje steknete kasnije, tokom igranja igrice, pomoći će vam da istražite neke ranije oblasti koje niste mogli i to na različite načine. Na taj način, moći ćete da pristupite lokacijama koje vam ranije nisu bile dostupne.

Desetine mini boss-eva pomoći će da poboljšate sposobnost preživljavanja vašeg lika. S druge strane, to možete iskoristiti da sve borbe tokom igrice učinite mnogo lakšim. I to nevezano da li se radi o korišćenju veštačke prostetike ili o korišćenju okruženja da bi se pokrenuo tzv. napad nevidljive smrti! Cela priča oko glavnog lika Sekira kreće se jednim primamljivim tokom koji prkosi tradicionalnom feudalnom Japanu. S obzirom na to da je ovo recenzija igrice Sekiro: Shadows die twice otkrićemo vam još neke stvari kako bismo vam makar malo olakšali igranje ove igrice.Igrica omogućava igraču da istraži mnogostruke završetke i sukobe u zavisnosti od vaših izbora u igrici i tajni koje tokom igranja otkrijete.

Sekiro: Shadows die twice je više od igrice

Sekiro: Shadows die twice je izazovno putovanje kroz čudesan i čaroban svet koji vas praktično mami i privlači sve vreme da ovladate njegovom borbenom tehnikom. Uzbudljiv i neponovljiv osećaj pobede nad protivnikom držaće vas sve vreme fokusiranim. Istovremeno, imaćete osećaj da vam je vreme proteklo veoma brzo. Sekiro: Shadows die twice ni najmanje nije laka igrica, ali je zato stvorena za sve koji traže zabavu, avanturu i žele da ostvare jednu pravu pravcatu nindža fantaziju!

Sekiro: Shadows die twice možete poručiti preko web shopa www.computerlandshop.rs i dobiti je na kućnu adresu ili posetiti neku od prodavnica Computerlanda i kupiti je odmah!

computerland logo

ComputerLand BIG