Goste su pozdravili njegova ekselencija, gospodin Kajl Skat, vlasnica modne agencije Fabrika Vesna Mandić i direktorka za razvoj brendova Fashion Company Manja Babović.
Preko 250 zvanica uživalo je u jesenjoj i zimskoj kolekciji brendova Tommy Hilfiger, Guess, Steve Madden, Calvin Klein, Levi’s i Timberland.
Čuvena zastavica, zaštitni znak brenda Tommy Hilfiger, simbol je vrhunskog kvaliteta i klasičnog američkog cool stila. Jesenja kolekcija Tommy Hilfiger odraz je elegantnog stila, čistih krojeva i urbanog streetwear-a, osvežena raznovrsnim bojama i dezenima.
Guess već decenijama predstavlja sinonim za modni glamur kada je reč o odeći, obući i aksesoarima. Kolekcija za jesen/zimu bogata je raznovrsnim krojevima denima, glamuroznim komadima i efektnim aksesoarima.
Steve Madden, omiljeni brend američkih trendsetera, kreira obuću za žene i muškarce koji žele da izraze svoju individualnost. Kolekcija za jesen/zimu 2019. odražava urbani stil i odlikuje se vibrantnim bojama i upečatljivim dezenom u vidu animal printa.
Kao američki modni klasik i sinonim za modni minimalizam, Calvin Klein oblikuje modnu industriju i utiče na njeno razvijanje već pola veka. Novu kolekciju odlikuju zavodljiva estetika, kvalitetni materijali, jednostavne linije i svedena paleta boja.
Globalni brend Levi Strauss & Co. zaslužan je za to što su farmerke postale urbana uniforma svih generacija i jedan od najpoznatijih odevnih predmeta na svetu. Pronalazeći inspiraciju u odvažnom stilu 90-ih, kolekcija za jesen/zimu 2019. nastala je kao spoj ikoničnih Levi’s modela i streetwear-a.
Timberland je prvi izbor potrošača kada je u pitanju obuća i odeća vrhunskog kvaliteta za sve outdoor prilike. Kolekcija za sezonu jesen/zima namenjena je ljubiteljima mladalačkog stila i predstavlja idealan spoj udobnosti i casual izgleda.