Koliko vremena treba da se prikažu prvi rezultati novog treninga

0
319
trening rezutati

Ovo pitanje se stalno mota o glavama novih vežbača u teretani: koliko fizičkog mučenja moram da izdržim pre nego što primetim promenu u svom fizičkom izgledu?

Nekada, vaši razlozi za započinjanje novog režima treninga možda nisu estetske prirode: možda jednostavno želite da osetite više energije ili prebacite svoju dnevnu rutinu tako što ćete se potruditi da odvojite vreme za jedan nov i dobar trening.

Šta god da su vaši razlozi za posetu teretani, može vam biti od pomoći, u smislu motivacije, da znate koliko treninga zaista treba da uradite kako biste videli neku vrstu fizičke promene na svom telu.

trening rezutati

Vreme za koje ćete primetiti promene u velikoj meri zavisi od vašeg nivoa kondicije i fizičke spreme pre započinjanja novog fitness programa.

„Ako nikada ranije niste vežbali, možete očekivati rezultate mnogo brže od nekoga ko godinama trenira, jer su njihova tela već dovedena do nekog svog maksimuma“

„Svako od nas je različit u mnogim segmentima, stoga će i promene na telu biti drugačije kod svake osobe.“

Ako se držite zascrtanih vežbi i trenirate između tri i pet puta nedeljno, možete očekivati rezultate u roku od mesec dana ili dva.

Međutim, određene stvari će uticati na to, kao što je početna fizička sprema vašeg tela i vaša ishrana.

Bez obzira na to da li ste krenuli sa novim programom za nabacivanje mišićne mase ili ste krenuli na kardio program dajemo vam sledeća tri saveta za motivaciju kako bi vam pomogli da postignete željene rezultate.

Izmerite svoj napredak

Veoma je lako ismevati instagram profile gde su postavjene slike pre i posle određenog vremena provedenih u tetetani, ali dokumentovanje vašeg treninga pre i posle može biti korisno u smislu održavanja vaše motivacije.

Bez obzira da li ste izabrali da javno podelite ove fotografije ili ne, snimajući fotografije vašeg tela na početku vašeg novog fitnes „putovanja“ i trenutnog stanja vašeg tela, omogući će vam da vidite koliko daleko ste došli sa novim treningom.

Uvek su u početku te promene male, dok će vas odjednom odlični rezultati naprosto iznenaditi.

Pritisni sebe – ali budite realni kod svojih mogućnosti

Budite progresivni sa svojim treninzima ali uzmite u obzir vašu početnu tačku.

Ako upravo počinjete sa treninzima, bilo bi dobro da vaš nivo treninga bude maksimalno dva do tri puta nedeljno.

Postojanje realnog i održivog fitness plana pomoći će vam da ostanete na dobrom putu.

Isto tako, ako se nakon nekoliko nedelja nađete u dobroj kondiciji i vežbe su vam lake, znajte da je vreme da malo zamenite svoj režim treninga. Bilo bi dobro da povećate težinu ili uključite nekoliko vežbi visokog intenziteta, kao što su lezi, ustani, skoči ili medveđi hod.

Ostavite odgovor

Molimo vas unesite vaš komentar!
Molimo Vas da unesete ime ovde