Tommy Hilfiger i Coca-Cola kompanija objavili su lansiranje TOMMY JEANS Coca-Cola® kapsule, kao posebno re-izdanje kolekcije koju je Tommy Hilfiger dizajnirano davne 1986. godine. Ova dva kultna američka brenda neguju i dele isto nasleđe ukorenjeno u pop kulturi, a ponovo su se zajedno okupili kako bi kroz posebnu kapsulu kolekcije dali značaj individualnosti, odlučnosti i optimizmu, a pre svega kako bi obnovili istorijsku saradnju.
„TOMMY JEANS Coca-Cola kolekcija slavi ikoničnu prekretnicu u istoriji Tommi Hilfigera“, rekao je Averi Baker, Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. „Coca-Cola kolekcija koju smo lansirali 80-tih godina bila je hrabra, drugačija i odmah prepoznatljiva. Ovo reizdanje se nadovezuje na našu prvu saradnju sa Coca Cola-om, proslavljajući optimistički i mladalački duh, uz dodatak modernog mladalačkog stila. Pokretanjem prve Coca Cola kolekcije TOMMY HILFIGER postao je pionir u spajanju mode sa pop kulturom“.
Inspirisana originalnim Coca Cola logom, integrisana digitalna kampanja predstavljena je na minimalističan način i slavi inkluzivni duh TOMMY HILFIGER brenda. Kampanju je zabeležila Meinke Klein u saradnji sa dizajnerom Luke Daiem, a modeli koji su učestvovali u kampanji prikazuju bogatstvo različitosti. To su India Graham, Tivanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Varrington, Mars Murrai, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang i Desire Mia. Kampanja takođe uključuje i ekskluzivni intervju sa Tommi Hilfigerom, koji će biti podeljen preko društvenih kanala, a američki dizajner se osvrće i na prvu originlanu kolekciju nastalu u saradnji sa Coca Cola-om.
TOMMY JEANS Coca-Cola kolekcija za muškarce i žene oživljava komade iz originalne kolekcije 80-ih sa drugačijim, savremenim siluetama i novim logotipom. Pored majica i dukseva u kraljevsko plavoj, žutoj, crvenoj, beloj i nebesko plavoj boji sa velikim TOMMY JEANS i Coca Cola logom preko grudi, ljubiteljima ovog brenda na raspolaganju su i crveni šorc sa belom trakom sa strane, na kojoj je smešten logo, majice u plavoj, crvenoj i beloj boji, bela majica sa logom u 5 različitih boja, crvena i bela sportska jakna sa patentnim zatvaračem na prednjoj strani, kao i ragbi majica u različitim bojama i velikiduksevi sa TOMMY JEANS i Coca Cola logom.
„Ovaj savremeni izraz Tommy Hilfigerove prvobitne saradnje sa Coca-Colom stavlja u fokus ove ikonične dizajne prilagođene trendovima nove generacije“, rekao je Michelle Moorehead, Direktor licenciranja i maloprodaje Coca Cola kompanije. „Zajednička posvećenost naših brendova autentičnosti i optimizmu ispoljava se kroz ovu kolekciju.“
TOMMY HILFIGER je od samog početka sarađivao sa ikonama pop kulture iz sveta mode, muzike, umetnosti i zabave. Tommy Hilfiger bio je jedan od prvih dizajnera koji su spojili modu i slavne ličnosti. Postao je pionir u industriji tako što je oblačio mlade umetnike kao što su Aaliyah, Mark Ronson i Usher, a David Bovie i Beyonce učestvovali su u reklamnim kampanjama ovog brenda. U skorije vreme, Tommy Hilfiger sarađivao je sa međunarodnim supermodelom Gigi Hadid, dizajnirajući TommyXGigi četiri ženske kapsule. Pored toga brend sarađuje i sa Levisom Hamiltonom, četvorostrukim šampionom u Formuli 1.
Odabrani modeli kolekcije TOMMY X COCA-COLA možete kupiti u multibrand radnje FASHION&FRIENDS u Beogradu – Ušće shopping center, a u najskorije vreme kapsula stiže i u TOMMY HILFIGER u Rajićeva shopping centru.