Presvlačenje auta je proces potpunog ili delimičnog oblaganja auto folijama različite boje i sjaja. Ovo je ujedno nаjbrži i najpovoljniji nаčin dа vaše vozilo dobije novi izgled, pri čemu ono obuhvata ne samo spoljašnji deo vozila već i njegov enterijer.
Presvlačenje auta – razvoj
Pre nego što je presvlačenje automobila postalo aktuelno, železničke kompanije su prve upotrebile reklamnu industriju.
Davne 1926. godine Semon Knudsen je izmislio vinil koji se i danas koristi. Uvođenjem aditiva u PVC koji ga čini fleksibilnim i lakšim za nanošenje, dok je presvlačenje vozila pokrenula sredinom prošlog veka Newhouse Automotive Industries iz Los Anđelesa nazvavši ga “najnovijom automobilskom senzacijom”. Ovaj tretman je koštao od 10 do 20 dolara.
Komercijalno presvlačenje vozila doživelo je prekretnicu prelaskom sa parcijalnih površina na oblepljivanje čitavog automobila. U Nemačkoj 1993. godine proizvođač Kay Premium Marking Films je kreirao foliju za taksi vozila koja bi se koristila kao zamena za farbu. Naime, nemački taksisti su, po zakonu, bili u obavezi da svoja vozila oboje u bež boju, te im je Kay Premium Marking Films svojim proizvodom olakšao postupak, uz mogućnost zadržavanja tržišne vrednosti vozila.
Presvlačenje auta ima sve širu upotrebu
Farbanje vozila i upotreba boje ili štapića za kreiranje logotipa i slogana postali su prošlost. Presvlačenje vozila folijama u savremenom svetu je jedini način da se vaš automobil, kamion ili kombi izdvoje među konkurencijom. Upravo zato, proteklih nekoliko godina naročito je povećano ulaganje u presvlačenje vozila – utisci i dostignuća korisnika su impresivna, a vlasnici preduzeća su postali sve kreativniji u dizajnu svog pokretnog bilborda.
Kao i svaka druga industrija, presvlačenje vozila kreira nove trendove.
Broutality team vam otkriva vodeće za 2018. godinu!
Reljefasto presvlačenje vozila
Svedeno, a moderno – reljefasto presvlačenje vozila pruža diskretni 3D izgled koji privlači pažnju okoline. “Embossed Wraps” kako je popularno nazvan ovaj vid presvlačenja je idealan za logotipe ili slogane, jer pruža dodatno naglašavanje, mešajući se sa ostatkom dizajna na auto foliji.
Ovo je posebno dobra ideja za kompanije koje vrednuju kvalitetno prepoznavanje brenda.
Prelivanje boja
Pored uvek aktuelnih mat folija, 2018. godina donosi još jedan trend. Reč je prelivanju, odnosno menjaju boja na auto folijama. Ovakvo presvlačenje vozila pruža izgled novog višeslojnog farbanja, bez gubitka vremena i dodatnih troškova.
Budući da auto folije koje se nanose na vozilo zapravo igraju zaštitnu ulogu od ogrebotina i zagađujućih supstanci, onda će i vaš automobil biti očuvaniji u odnosu na korišćenje boje za farbanje.
Mat finiš
Neki bi rekli da su sjajne auto folije prekomerno korišćene, te da su izgubile svoj uticaj. Bez obzira da li se slažete ili ne sa ovim mišljenjem budite sigurni da je mat presvlačenje vozila sve aktuelnije.
Matirane folije ostavljaju dubok utisak .One pružaju posmatraču dramatičniji i zapanjujući pogled. Na primer, ako je vaš automobil obojen standardnom, sjajnom crnom fabričkom bojom, on postaje ogledalo osvetljenja i uličnog dekora oko njega. Međutim, ako je vozilo presvučeno crnom mat folijom ono se posebno izdvaja. Logotip ili slogan na njemu se u tom slučaju bolje ističu nego na nekoj drugoj vrsti folije ili farbe.
Broutality team sa svojim dugogodišnjim iskustvom u svetu lepljenja folija i brendiranja vozila će vam pomoći da izaberete trend koji najviše odgovara vašem poslovanju.