Postoji mnogo stvari koje možete uraditi kako bi se vaš sajt bolje rangirao na Google. U principu sve što se radi na sajtu ili oko sajta kako bi bio bolje rangiran na Google zove se optimizacija sajta.
Pokretanje sopstvenog online poslovanja je veoma uzbudljiva prekretnica u životu. Vi ste na putu ka boljoj zaradi, možete kreirati sami svoje radno vreme, a i više se ne morate pravdati nekome drugom od devet do pet.
Ali češće od tih radosnih stvari početka sopstvenog poslovanja, javlja se strah od toga da li ćete sve uraditi kako treba da bi se vaš sajt bolje rangirao na Google pretraživaču. Pretpostavimo da imate sjajnu, jedinstvenu ideju, istražili ste da postoji potreba za ovim proizvodom ili uslugom na tržištu, pokrenuli ste lep web sajt, i ne znate kuda dalje?
Jednostvano je! Bez saobraćaja na vašem sajtu nema ni zarade. Zato vam optimizacija sajtova pomaže da privučete što više korisnika na vaš sajt i da postignete što bolji rang na listingu prilikom Google pretrage za ključne reči vašeg poslovanja.
Šta treba da uradite da bi se vaš sajt bolje rangirao na Google pretraživaču
Kako da vas pronađu klijenti na Google? Ova četiri saveta i taktike će vam pomoći da povećate rang vašeg web sajta na Google i povećate saobraćaj a vašim web stranama.
Kreirajte povratne veze ka sajtu
Backlinkovi ili povratne veze sa jedne veb strane na drugu Google posmatra kao glas preporuke. Backlinkovi su jedan od najvažnijih faktora koji određuje rangiranje vašeg sajta. Započnite svoju strategiju izgradnje povratnih veza što je ranije moguće, jer može da potraje mesecima kako bi Google ažurirao vaše backlinkove.
Kao i kod većine stvari u životu, težiti ka kvalitetu u odnosu na količinu. Jedna veza sa poznate autoritativne stranice mnogo više vam daje na povećanju vašeg SEO ranga nego na stotine veza sa manje nepoznatih veb stranica. Postoji mnogo načina na koje možete krenuti sa izgradnjom backlinkova, uključujući slanje emailova urednicima velikih časopisa ili sajtova za vesti ili partnerstvom sa popularnim blogerima.
Povećajte brzinu vašeg sajta
Sećate li se kako ste vi reagovali poslednji put kada ste pokušali da posetite neki web sajt a njemu je trebalo jako puno vremena da se učita? Kao i većina ljudi, verovatno ste izašli iz strane i nastavili dalje da pretražujete. Ako je vreme učitavanja sajta sporo, neće biti dobro rangiran na Google rezultatima pretrage. Da ne pominjemo, iskustvo klijenta neće biti pozitivno ako vaša stranica nije učitana za nekoliko sekundi, a preporučeno vreme od strane Google je tri sekunde. Za svaku sekundu koja prolazi, vaša stopa napuštanja će se povećati, prepuštajući potencijalne kupce konkurenciji.
Pa, šta možete učiniti u vezi s tim? Koristite alate kao što je pingdom da biste testirali brzinu svog sajta i dobili sveobuhvatni izveštaj koji vam pokazuje gde i kako možete poboljšati procese koje zahtevaju mnogo vremena kako biste dobili veću brzinu učitavanja.
Ažurirajte svoj sajt sa kvalitetnim sadržajem
Ukoliko imate blog na sajtu on će učiniti čudo u postizanju boljeg ranga. Google želi da vidi da imate dinamičan i aktivan veb sajt. Naravno, nećete uvek imati nove proizvode za lansiranje, tako da za ažuriranja sadržaja na vašem sajtu koristite blog. Treba da redovno kreirate sadržaje na blogu o najnovijim temama i trendovima unutar vaše industrije, što pomaže da vas Google pretraživač rangira na duži rok, a stalno ubacivanje novog sadržaja vašim kupcima daje razlog za povratak na sajt.
Optimizujte tekstove za duže ključne reči
Novi sajtovi teško da mogu da uđu odmah u borbu za najkonkurentije ključne reči, zato je najbolje da započnete istraživanje ključnih reči (fraza koja sadrži tri ili više reči) za koje se vaš sajt može lakše rangirati na Google. Zadatak istraživanja ovih ključnih riječi sa dužim sadajem može nekada da bude naporan. Googleov planer za ključne reči je odlično mesto za početak istraživanja ključnih reči koje su relevantne za vaš sajt kako biste uvideli kako se rangira i na šta cilja konkurencija za svaku od tih ključnih reči. Ovo će vam pomoći da eliminišete one za koje ne biste trebali da optimizujete sadržaj i da odaberete one koje vam mogu privući najviše saobraćaja na vaše veb strane. Tri ključne stvari koje trebate da istražite:
- Ključne reči
- Mesečna pretraga
- Konkurencija (broj rezultata pretrage na Google)
Ako odvojite nekoliko dana i sebi zadate domaći zadatak uspećete da identifikujete najbolje ključne reči za svaki proizvod / stranicu vašeg sajta. Obavezno uključite ove ključne reči u sadaj na odgovarajućim web stranama, kako bi na taj način jasno preleti ono što prodajete Googleu. Ovo će vam omogućiti da privučete ciljane kupce koji traže tačno ono što prodajete.