U slavu istinske ljubavi: DIESEL predstavlja novu kampanju

Sirova i intimna, nova kampanja italijanskog modnog brenda DIESEL „When Together" prikazuje osam parova iz stvarnog života koji se ponovo povezuju posle emotivne i fizičke razdvojenosti.

0
1190
DIESEL predstavlja novu kampanju
Foto: Diesel promo

Kroz Dieselov smeli objektiv zabeleženi su strastveni poljupci parova između kojih su stajali zidovi, ulice ili granice tokom kolektivne izolacije.

„When together“ je prva kampanja koju potpisuje novi kreativni direktor Glenn Martens, dok je za vizuelni aspekt odgovorna režiserka Cheryl Dunn.

DIESEL predstavlja novu kampanju
Foto: Diesel promo

„DIESEL je za mene oduvek bio radikalan igrač sa dozom iskrenosti i smislom za zabavu. Njegov jedinstveni glas učinio ga je pravom kulturnom ikonom. Želim da slavimo osnivačke vrednosti Diesel-a i stvaramo spone kroz poruke nade, optimizma i inkluzivnosti. Istinski radimo na boljoj budućnosti“, rekao je Martens.

Kampanja je snimljena u Njujorku, postavljajući osam partnera u poznato okruženje i usmeravajući kameru na njihove interakcije i razmišljanja o odsustvu, želji i fizičkoj povezanosti. Dodatni kratki filmovi će naglasiti „prva ponovna“ iskustva – prvi dodir, prvi razgovor i prvi trenutak bliskosti nakon onoga što su prošli.

DIESEL predstavlja novu kampanju
Foto: Diesel promo

DIESEL od svog osnovanja daje glas ljudima različitih polova, porekla i iskustava, pomerajući granice svakom novom kampanjom. Tokom protekle četiri decenije italijanski brend je postao poznat po reklamama koje preispituju status quo, ruše tabue i zauzimaju čvrst stav protiv socijalnih nepravdi ili apsurda savremenog društva.

Ostavite odgovor

Molimo vas unesite vaš komentar!
Molimo Vas da unesete ime ovde