Ni oskudno odevene najseksipilnije manekenke na svetu nisu od pomoći

Oskudno odevene atraktivne manekenke koje reklamiraju donji veš više nisu dovoljne za privlačenje kupaca u prodavnice Victoria's Secreta, a kompanija je zbog pada prodaje ovih dana napustila glavna izvršna direktorka Jan Singer!

0
1760
Viktorija sikret pad prodaje odlazak direktora
Foto: Instagram / Screenshot @theblackteapot

Svetsku modnu i maloprodajnu industriju ovih dana iznenadila je vest da će Jan Singer nakon samo dve godine na poziciji glavne izvršne direktorle napustiti poznati lanac prodavnica ženskim donjim vešom Victoria’s Secret.

Singer je u kompaniju došla 2016. iz firme Spanx, koja takođe proizvodi i prodaje donji veš, a pre Spanxa desetak godina radila je u Nikeu. Kompanija je objavila i da će Victoria’s Secret s čelne pozicije od početka iduće godine voditi John Mehas, predsednik modne kuće Tory Burch.

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели C’est l’actu ! (@cestlactu) дана

Victoria’s Secret je globalno poznati lanac trgovina ženskim donjim vešom. Svoju slavu može dobrim delom da zahvali činjenici da proizvode sad već gotovo tradicionalno reklamiraju neke od najpoznatijih svetskih manekenki, neretko na vrlo raskošnim i atraktivnim modnim revijama.

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Victoria’s Secret (@victoriassecret) дана

Modele Victoria’s Secreta tako su reklamirale i nekada aktivne Laetitia CastaHeidi KlumStephanie Seymour ili Gisele Bündchen, kao i danas poznate manekenke Elsa HoskAdriana LimaJasmine TookesLily Aldridge ili Sara Sampaio.

Ali ako je suditi po poslovnim rezultatima, koliko god pogleda privlačili atraktivni modeli donjeg veša koje nose manekenke, privlačenje kupaca je drukčija priča. Kao razloge za odlazak Jan Singer iz Victoria’s Secreta mediji navode pad prodaje zbog konkurencije koju su donele mlade kompanije usmerene u to da smanje tržišni deo koji drži poznata kompanija.

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Victoria’s Secret (@victoriassecret) дана

Odlazak Jan Singer potvrdili su tokom objave kvartalnih rezultata iz matične kompanije L Brands, objavljujući usput da je prodaja u prodavnicama koje su otvorene barem godinu dana u poslednjem tromesečju pala za šest posto. To je bila samo još jedna loša vest nakon podatka da je u celoj prošloj godini prodaja na severnoameričkom tržištu snižena za osam posto i da je u poslednjih osam tromesečja rasla samo tokom jednog.

Victoria’s Secret širom sveta ima oko 1200 specijalizovanih prodavnica, a njihovi se proizvodi prodaju na još dodatnih četiristotinjak lokacija. Kompanija je do pre petnaestak godina bila isključivo orijentisana na tržište Sjedinjenih Američkih Država i tek je tada krenula s međunarodnim širenjem. Njene se prodavnice često mogu naći na atraktivnim pozicijama velikih međunarodnih aerodroma ili popularnim gradskim lokacijama, ali u SAD-u je velik broj njih vezan uz klasične trgovačke centre, kojima popularnost već godinama pada.

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Victoria’s Secret (@victoriassecret) дана

Uz problematične lokacije na kojima se nalaze njihove trgovine, Victoria’s Secret se našao u sličnim problemima kao i ostali klasični trgovački lanci koji se bore s digitalnom konkurencijom. Internet prodavnice kao što su LivelyTrue & Co. ili ThirdLove koriste analizu podataka i visoku tehnologiju kako bi kupcima ponudile nove modele donjeg veša u tačno njihovim merama, za razliku od Victoria’s Secreta, koji se drži ustaljenih krojeva. Na pad prodaje uticala je i odluka iz 2016. o prestanku prodaje kupaćih kostima, a moguće je da je mali deo tržišta kompanija izgubila i odlukom da prestane sa svojom legendarnom kataloškom prodajom.

Ostavite odgovor

Molimo vas unesite vaš komentar!
Molimo Vas da unesete ime ovde