Dok čekamo njegovu premijernu kolekciju za Burrbery koju će predstaviti ovog septembra na Londonskoj nedelji mode, Tisci nas je iznenadio novim vizuelnim identitetom brenda. Navikli na sad već legendarni karirani dezen koji je decenijama širom sveta pronosio elitni imidž i statusni simbl, malo bi bilo reći da smo očekivali ovakvu promenu.
Novi logo i monogram su delo grafičkog dizajnera Petera Savillea, poznatog po vrhunskim omotima muzičkih albuma i ploča, ali i aktualnog Calvin Klein logotipa. Zanimljivi uzorak sastoji se od inicijala Thomasa Buberrya, osnivača brenda, u Burrbery narandžastoj, bež i beloj, dok je novi logo u potpunosti pročišćen i pojednostavljen. Ovo je prva promena nakon gotovo dvadeset godina, otkad je 1999. iz naziva Burberry’s izostavljen “s” i najavljuje novu Burberry eru koju sada, nakon predstavljanja novog identiteta, iščekujemo još nestrpljivije.