To ipak znači da Tesla još uvek dobar udeo logističkih poslova, poput servisa sopstvenih modela, obavlja vozilima koja pokreću motori s unutarnjim sagorevanjem.
Teslin izvršni direktor Elon Musk planira da promeni ovo ponovnom saradnjom s Daimlerom.
Nemci i Amerikanci zajedno su pravili Mercedesovu B-klasu u periodu od 2014 do 2017, i su sarađivali na razvoju A-klase i Smarta ForTwo, što je Tesli pomoglo da preživi globalnu recesiju.
Daimler je čak i držao udeo u Teslinom temeljnom kapitalu od 2009, ali isti su prodali u oktobru 2014. kada je Tesla Modelom S počela da konkuriše Mercedesovoj S-klasi.
Ovaj put Musk namerava da sarađuje s Mercedesom na električnom kombiju Sprinteru. Nemci već imaju električno dostavno vozilo eVito s autonomijom od oko 160 km, dok bi električni Sprinter na tržištu trebalo da se pojaviti 2019.
Mercedesova glasnogovornica potvrdila je kako cene Muskov interes za eSprinter, ali suzdržala se od daljnjih komentara o potencijalnoj saradnji, prenosi Automotive News.