Kancelarija je deo svakodnevnice skoro svakog poslovnog muškarca ili žene. Kada idete na posao, želite da obratite pažnju na vašu odeću, zato što način na koji se oblačite može uticati na progresiju unutar vaše kompanije. Često se kaže da treba da se oblačite kao za posao koji želite, a ne onaj koji trenutno imate.
Bez obzira da li upravo ulazite ili ste već u poslovnom svetu, važno je znati kako se pravilno obući za svaku situaciju. Ono što nosite za intervju, verovatno će se razlikovati od vašeg svakodnevnog poslovnog odela.
U ovom blogu ćemo vam pomoći da razlikujete određene vrste dress code odevanja.
Kancelarija i poslovni formal dress code
Poslovni dress code je onaj način poslovnog odevanja koji je propisan pravilima firme čiji ste zaposleni. Pravila poslovnog odevanja se razlikuju od firme do firme, ali unutar kompanije, svaka kancelarija ima identično propisan dress code.
Poslovni dress code uglavnom znači nošenje formalne odeće, konzervativnije, kako biste se predstavili na profesionalan način. Poslovni dress code je ono što se očekuje da nosite na intervjuima.
U poslovnom okruženju, koje je vaša kancelarija, odeća je često jedan od bitnijih stavki koje određuju nečiji poslovni uspeh i napredovanje u firmi. Vaš izgled, u poslovnom svetu, odražava koliko ste profesionalni.
Šta je poslovni casual dress code?
Poslovni casual dress code je uobičajen u manjim firmama. Ukoliko imate nedoumica o tome šta poslovni casual code podrazumeva, ne treba da vam bude neprijatno, zato što ovaj dress code nema jasno definisane granice kada su u pitanju dozvoljeni i nedozvoljeni komadi odeće i obuće.
Ne postoji opšta definicija onoga što se podrazumeva pod poslovnim casual dress code oblicima odevanja, ali on zavisi od nekoliko faktora, uključujući industriju, veličinu kompanije, broj zaposlenih, vrstu interakcije između zaposlenih i potrošača, kulture, klime i prosečne starosti radne snage.
Većina kompanija koje imaju ovakav still odevanja kao poslovni princip, a kao razloge za korišćenje istog, navode da žele da se njihovi zaposleni osećaju prijatno i da uživaju u prednostima opuštenije odeće.
Koji god propisani dress code bio, vaša kancelarija je prostor u kojem boravite veći deo dana, pa stoga učinite ga što prijatnijim i funkcionalnijim, kako biste vi bili produktivniji u obavljanju vašeg posla.